sLow Audycja presents micro space riddims

Dzisiejszy podcast sLow Audycji po raz kolejny będzie dedykowany twórczości jednego artysty i jego najnowszych dokonań. Jednak żeby nie było to typowe odtwarzanie czyjejś muzyki, zadanie sobie jak zwykle utrudniamy, próbując stworzyć nieoczywista mieszankę, pełną odwołań, cytatów i mglistych kolaży.

Tym razem za punkt wyjścia obraliśmy ostatnie wydawnictwa Micromelancolié – wydane nakładem BDTA Low Cakes, Punkt z Seagrave oraz kolaboracja z klarnecistą Mazzollem MAZZMELANCOLIÉ wydaną w Wounded Knife. Wspólnym mianownikiem tych płyt Roberta Skrzyńskiego jest postępująca rytmizacja, utrzymana w duchu praktyk chopped and screwed DJ’a Screw. W porównaniu z wcześniejszymi, w dużej mierze off-beatowymi, dokonaniami Roberta, jego najnowsze wydawnictwa pokazują całkiem nową przestrzeń, którą stara się on dla siebie odkrywać.

Przygotowany podcast został również wzbogacony o nagrania z płyty Spaces Fluxion, która to w jakimś (pociętym i rozciągniętym) sensie jest bliska temu, co aktualnie robi Micromelancolié ze swoją muzyką.

1. MAZZMELANCOLIE – B1
2. Fluxion – Emergence
3. Micromelancolié – Fear Of The Number Thirteen
4. Fluxion – Surface
5. Micromelancolié – low cakes
6. Emptyset – Signal II
7. Fluxion – Cylindral
8. MAZZMELANCOLIE – A4
9. Micromelancolié – punkt
10. Fluxion – Decay Section
11. Micromelancolié – Skin Eruption
12. Micromelancolié – mora
13. Mika Vainio – Missing A Border
14. MAZZMELANCOLIE – A1
15. Fluxion – Field II
16. MAZZMELANCOLIE – B2
17. Micromelancolié – Thermokinematics
18. Fluxion – Coast
19. Micromelancolié – morient
20. MAZZMELANCOLIE – B3
21. Mika Vainio – White Out
22. Micromelancolié – Ait
23. Fluxion – Unechoic Room
24. Micromelancolié – Tidal Flow
25. Fluxion – Field I
26. Fluxion – Corridor
27. Micromelancolié – Punkt
28. MAZZMELANCOLIE – A2
29. Micromelancolié – Plinth
30. Fluxion – Plain
31. Micromelancolié – Line Connecting Points Of Equal Entropy
32. MAZZMELANCOLIE – A3
33. Fluxion – East Continnum
34. Sightings – 13
35. Fluxion – Distant Ear

The music we’re playing is not for commercial purposes. If you like it please support the artists by buying their records.